Thursday, November 19, 2009

Dun try thIs at Home..in tHe tOileT ok..

Gamba nih xde motif..skadar nk berpesan kpd kamu semua 'dun try this at home' ....sbbnye ialah dalam umah mane bley bwk kete selaju nih..haih kamu nih..kalo kamu nk try juge..sile la try di jalanraya yang lebar dan lurus dan ketika tiada pemandu laen bersama kamu di atas jalanraya tersebut..kerana jika anda terkorban sekalipon anda seorg sahaja yang terkorban manakala nyawa orang lain masih dapat diselamatkan..

Tp jgn salah anggap..aku bukan nk kate aku terer sbb dpt bwk kete selaju nih..laju ke? ~~kamu tgk la sndri meter kete tuh~~da sontok meter da tuh..(kate org temerloh)...lgpon aku syg kete..sian kt kete nk bwk laju2 cani smpai sontok meter kete tuh..yg nih aku bwk kete org mmg la aku sggp bwat..tp tuh pon bkn sbb aku bwk laju pon..tp meter kete tuh yg bengong nk pusing smpai 360 darjah..keh3..

~~entri seperti diatas nih merupakan contoh2 entri yg aku rs xde motif dan tidak berkualiti.saje post tuk menghilangkan boring di opis..keh3~~

2 comments:

PuRpL3 said...

one more thing pls don't try this at my highway ok..nnt ada kes accident maut..aku mls nak standby g jengok kamu yg maut itu..huhu

mawaR said...

uihhh..sape berani kata entri ini x berkualiti.meh haku lempang laju-laju...