Wednesday, November 18, 2009

MenJawAb peRsoAlan yG beLom tErjaWab..(taGGed dr Mak bEE juge himAwaRi..)

1) Anda rasa anda hot?

Adalah tidak sukar untuk menjawab soklan ini kerana saya sering kali di tanya tau dipuji dengan ayat sebegini..mengapa ye saye berkate sedemikian..kerana org mengatakan aAron aZiz tuh hot..kdg2 org memanggil saye aAron Aziz..dan kdg2 org memanggil aAron aziz tuh syamir..kdg2 saya berasa pelik adakah kerana wajah saya yg seiras aaron aziz..jikalau tuan2 dan puan2 kurg percya dengan kata2 saya..sila lah menonton drama Rahsia Hati setiap Rabu di channel 104 Astro Ria..maka jawapan saya..saya seHOT aAron Aziz..papepon yg pastinya lbey HOT da tntu HOT FM...


2)2)Upload gambar kegemaran anda


3)Cerita pasal gambar
One of mY fav la..pic mase saye mude2 dlu..blom bermisai dan berjanggut serta blom juge berkumis..muke putih bersih suci murni tnpa sebarang parut jerawat..comel je nmpak..ahaks!

4)Bila kali terakhir makan pizza..
Adui bile ek..aku rs sjak da kawen nih blom lg mkn pizza ngan bini aku..jadi aku rs las skali aku mkn pizza CEPER(sape ceper nih??jeng2..jeng..nnt aku cite..) blanje ms tuh aku masih bujang..
5) Lagu terakhir yang anda dengar
Aku tga menulis mnde nih kt opis..jadi aku juge sdg mendengar lagu..lagu aku tga dgr nih lagu aizat-hanya kau yg mmpu-tapi lpas nih ade lagu laen lak..maka lagu nih xkn jadi lagu t'akhir la..
(ha skang da tuka lagu laen da..)

6) Apa yang anda buat menyelesaikan tag ini
Ape yg aku bwat..tga menaip la kot..smbil bersile ats krusi..(di sulami batuk berdehem2..)

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa
Byk gak..tgk keadaan..bile men bola kalo time pkai jersi arsenal org pgl cesc fasbregas..kalo time pki baju barcelona org pgl lionel messi..ble kuar ngan bini aku org pgl aku fahrin ngan scha (dlu la..)ntah aku pon pening..so ikut je la ape org pgl..

8) Tag lagi 6 orang.
sape lagi aku nak tag nih..sume org da kne tag..tp yg plg penting..cane nk tag org??haha..xpe aku tgk sume org tulis name je..jadi aku pon blsah je la tulis name sesiape..
  • Jenie
  • Sheila
  • Sihma
  • Saba (bley ke)
  • Mawar (bley gak ke?)
  • Abu Ribut

9) Siapakah orang No.1 pada anda?
Org no 1 sntiase no 1 of course..die bini saye le..

10) No.3 ada hubungan dengan siapa?
Die berhubungan secare songsang..hihi..xde la..aku rs die berhubungan ngan Abi die kot..ke bukan..ntah la..ye kot..nk kawen da tuh..

11) Bagaimana pula orang no.4?
Bagaimana ape?bg la soklan lengkap sket..bagaimana rupe die ke ape ke..no 4..hurm..not bad..baek..bertatasusila..pndai menguasai pentas..cume pitching cm ade lari sket..

12) Kata sesuatu mengenai orang no 5
No 5..owh saye knal die..die ske wat lemang jagung..tp die mmg klaka..lwak cm adik shin chan..muke pon cm lbey kurg sket la ngan adik shin chan..

13. Pesanan kepada orang no 6.?
Kpd abu..semoga cepat bertemu jodoh..jgn jadi lelaki bujang yg xlaku..buktikan kepada dunia yg anda sbenanye ensem..
p/S: nape xde soklan tuk org no.2..sian die...xpe saye komen sket yg no.2..hurmm..ape y bley saye komen ialah saye takut dgn die..sbb gigi die besi..

2 comments:

Anonymous said...

slamberrr..
biar pakai gigi besi jgn pakai cawat besi.
hahaha..

ribut said...

ada pesanan dari aku..keh2..xpe..aku terima seadanyaa tq